Op zoek naar een feestzaal voor 100 personen?

Het vinden van de perfecte feestzaal voor een evenement met 100 gasten kan een uitdaging zijn, maar niet bij Publiek Authentiek. Onze feestzaal vol geschiedenis, maar met een eigentijdse flair, in de regio Gent biedt plaats aan tot wel 200 mensen. We bieden een unieke setting voor elk soort evenement.

Mogelijke opstellingen

Onze veelzijdige zaal is ontworpen om plaats te kunnen geven aan meer dan 100 mensen. Concreet zijn er in totaal zo’n 120 zitplaatsen of 200 staanplaatsen. We bieden je de nodige flexibiliteit om de ruimte in te delen zoals je zelf wil. Of het nu gaat om een jubileum, verjaardag, bedrijfsfeest of een huwelijksviering, Publiek Authentiek heeft de ruimte en de sfeer die je zoekt. Hieronder tonen we je de mogelijke opstellingen.

Zaal Publiek ( 160 m² )

feestzaal opstelling

Zaal Authentiek ( 70 m² )

business opstelling

Zin in een authentieke beleving voor jouw feest?

Contacteer ons

Onze troeven

Ontdek onze feestzaal met een ziel

Publiek Authentiek, gelegen in de regio Gent, ademt geschiedenis en authenticiteit. Onze locatie was voorheen verbonden aan de Sint-Pietersabdij en het kasteel della Faille als burgerhuis “De Torre” en draagt eeuwenoude verhalen met zich mee. De majestueuze duiventoren, een overblijfsel uit de 17e eeuw, vormt een uniek decor dat je nergens anders zal vinden.

Bij Publiek Authentiek hebben we die historische schat omarmd en getransformeerd tot een evenementenlocatie die de brug slaat tussen verleden en heden.

privefeest in zaal publiek authentiek 46
feesttafel in zaal publiek authentiek 19

Eigentijdse voorzieningen in een historisch kader

De grote feestzaal bevindt zich in een nieuw complex dat tegen het oude burgerhuis aanleunt. Je feest met andere woorden in een historisch kader, maar wel met alle comfort van de dag van vandaag.

De zaal van Publiek Authentiek is uitgerust met alle moderne faciliteiten om ervoor te zorgen dat elk aspect van je privéfeest of business evenement vlekkeloos verloopt. Bij ons kan je rekenen op de nieuwste audiotechnologie, een projectiescherm dat je voor allerlei doeleinden kan inzetten en er zijn verlichtingsopties allerhande.

Feestzaal voor honderd personen met tuin

Bij Publiek Authentiek kijken we verder dan alleen de zaal. Onze ruime tuin bij de feestzaal fungeert als een verlengstuk van de festiviteiten. Je kan er makkelijk een eventtent en zelfs een springkasteel plaatsen.

Zo maakt de tuin echt mee deel uit van je evenement. Opteer bijvoorbeeld voor een buitenreceptie, een kindvriendelijk evenement met volksspelen of gebruik de tuin gewoon als een ruimte waar gasten even frisse lucht kunnen nemen.

tuinfeest bij feestzaal publiek authentiek 2
privefeest in zaal publiek authentiek 11

Ondersteuning bij jouw evenement

Bij Publiek Authentiek werken we samen met uitstekende cateraars waarvan we weten dat ze topwerk leveren. Wil je liever je eigen cateraar meebrengen? Geen probleem! We staan dan wel graag in nauw contact met de cateraar van jouw keuze om ervoor te zorgen dat alles vlekkeloos verloopt tijdens je evenement.

Bovendien brengen we je graag in contact met creatieve feestpartners, zoals foodtruck-exploitanten, om jouw evenement nog unieker te maken. Wil je een springkasteel, of heb je nog andere ideetjes voor entertainment? We geven je graag de contactgegevens door van de juiste mensen.

Vlot bereikbaar

Publiek Authentiek is bovendien erg gunstig gelegen, op een korte afstand van de E17, E40 en de Gentse ring R4. Parkeren is eenvoudig en gratis in de directe omgeving van ons pand, waardoor de aankomst van jouw gasten moeiteloos verloopt. Je kan er dus op rekenen dat niemand al te lang zal hoeven te rijden.

event overondernemers in zaal publiek authentiek 44

Maak kennis met Els

Onze gastvrouw met tonnen internationale ervaring.
Els Vanlooy

Els Vanlooy
Gastvrouw

Jarenlang genoot ik van een leuke job in de reissector. Mooie reizen op maat organiseren naar prachtige bestemmingen, zelf reizen naar de verste uiteinden van de wereld, interessante mensen ontmoeten en begeesterende momenten beleven.

Toch wist ik onbewust dat ik nog meer wou doen met dat ‘creëren van mooie momenten’. Met de komst van een kind diende een ommezwaai op professioneel vlak zich aan.

Toen burgerhuis “De Torre” op ons pad kwam, vielen alle puzzelstukken dan ook in mekaar. Mijn tweede kindje oftewel Publiek authentiek was geboren. Een plek voor ontmoeting en verbinding waar mooie momenten worden gecreëerd en beleefd.

Onze werkwijze

Van idee tot uitvoering, we gaan steeds op nauwkeurige wijze te werk om van jouw business event een groot succes te maken. Daarom doorlopen we steevast deze stappen ter voorbereiding van de grote dag.
  • 1
    Intakegesprek

    Samen gaan we op zoek naar de juiste toon en smaakmakers voor jouw professionele plannen. In een intakegesprek luisteren we naar jouw ideeën en gaan daar vervolgens mee aan de slag.

  • 2
    Creatief voorstel

    Op basis van jouw noden en behoeften werken we een creatief, haalbaar, zot of budgetvriendelijk voorstel uit. Wat het ook is, dankzij onze jarenlange ervaring weten we van elk business event een onvergetelijk iets te maken.

  • 3
    Backtiming

    Een droom zonder een plan is slechts een wens. Daarom maken wij een punt van een goede planning. Zodra de dag dichterbij komt, is het zaak om vinger aan de pols te houden aan de hand van een strakke planning. Bij ons ben je in goede handen.

  • 4
    Plannen waarmaken

    De dag van het event is het alle hens on dek om de plannen in realiteit om te zetten. Iedereen in de startblokken en handen uit de mouwen. We stellen alles in het werk om jou en je team een onvergetelijke ervaring te bezorgen.

“We zochten een locatie met centrale, groene ligging in Oost-Vlaanderen om een seminarie te organiseren. We werden getipt om te informeren bij Publiek Authentiek. Deze eventlocatie heeft zijn naam alvast niet gestolen. Wat een prachtige, intieme locatie in het groen die tegelijkertijd toch heel vlot bereikbaar is. De gastvrouw Els is duidelijk niet aan haar proefstuk toe. We voelden ons in de watten gelegd en komen zeker terug!”

 

– Hannah Van Hoorick, Co-founder Kamping Kantoor

Zin in een authentieke beleving voor jouw feest?

Contacteer ons