Op zoek naar de ideale locatie voor een bedrijfsfeest?

Een bedrijfsfeest valt of staat met een goede locatie. Werknemers die elkaar vooral of zelfs uitsluitend op de werkvloer zien, komen nu samen in een heel andere context. Dat kan voor ongemakkelijke situaties zorgen, behalve wanneer je de geschikte locatie voor je bedrijfsfeest hebt. In onze mooie feestzaal met bijhorende tuin hangt een ontspannen en authentieke sfeer waar iedereen zich meteen op zijn gemak voelt. Precies wat je nodig hebt op een bedrijfsfeest.

Publiek Authentiek biedt alle nodige faciliteiten om van jouw bedrijfsfeest een groot succes te maken. Of je nu een bedrijfsfeest in thema wil, of een professioneel diner, je kan op ons team rekenen.

2 ruimtes van 160 m² en 70 m², samenvoegbaar
Capaciteit tot 200 personen
Gratis Wifi
Airconditioning
Professionele prestaties (beamer, flipchart, whiteboard, microfoon)
State of the art audio & video

Mogelijke opstellingen

Zaal Publiek ( 160 m² )

feestzaal opstelling

Zaal Authentiek ( 70 m² )

business opstelling

Zin in een authentieke beleving voor en mét jouw bedrijf?

Contacteer ons

Onze troeven voor jouw bedrijfsfeest

1. Een bedrijfsfeest op maat

Bij Publiek Authentiek zetten we vooral in op het creëren van een warme setting. We willen natuurlijk dat je bedrijfsfeest onvergetelijk wordt. Onze evenementlocatie biedt alle mogelijke faciliteiten voor een geslaagd feest.

We combineren het oude karakter van de oorspronkelijke toren met de moderne luxe van vandaag. We organiseren bedrijfsfeesten helemaal op maat, aangepast aan jouw wensen en voorkeuren.

Authenticiteit original
foto intentif 4

2. Professionele omkadering voor je bedrijfsfeest

Je werknemers, leveranciers, klanten of andere zakenrelaties mogen rekenen op een hartelijke ontvangst in Publiek Authentiek. Hoe je het feest ook aanpakt, we zorgen ervoor dat alles vlot verloopt. Onze spontane gastvrouw staat te popelen om alles in goede banen te leiden.

We gaan altijd vooraf na of alles werkt naar behoren. We staan graag in contact met de catering zodat we zeker zijn dat alles precies verloopt zoals het moet. Indien er personeel of animatie nodig is, dan zorgen we daar eveneens voor.

3. De ideale ligging voor een teambuilding

Publiek Authentiek ligt aan de Schelde en op een boogscheut van de Vlaamse Ardennen. Onze feestlocatie is dus omgeven door groen. Daarnaast ligt ook het centrum van Gent vlakbij. Je kan er zelfs met de fiets naartoe. Wil je je bedrijfsfeest combineren met een teambuilding? Dan ben je hier dus aan het juiste adres.

Toplocatie
Publiek Authentiek receptie

4. Een vlot bereikbaar bedrijfsfeest

De feestzaal van Publiek Authentiek is uitstekend bereikbaar. Je bedrijfsfeest vindt plaats vlakbij de belangrijke verbindingswegen zoals de E17, E40 en de Gentse ring R4, niet ver van de Ghelamco Arena en het UZ Gent. Dat betekent dat je de feestzaal ook met het openbaar vervoer makkelijk bereikt.

Niemand zal zo al te ver hoeven te rijden om het bedrijfsfeest bij te wonen. Dat is positief voor werknemers die iets verder weg wonen.

Maak kennis met Els

Gastvrouw met tonnen internationale ervaring
Els Vanlooy

Els Vanlooy
Gastvrouw

Jarenlang genoot ik van een leuke job in de reissector. Mooie reizen op maat organiseren naar prachtige bestemmingen, zelf reizen naar de verste uiteinden van de wereld, interessante mensen ontmoeten en begeesterende momenten beleven.

Toch wist ik onbewust dat ik nog meer wou doen met dat ‘creëren van mooie momenten’. Met de komst van een kind diende een ommezwaai op professioneel vlak zich aan.

Toen burgerhuis “De Torre” op ons pad kwam, vielen alle puzzelstukken dan ook in mekaar. Mijn tweede kindje oftewel Publiek authentiek was geboren. Een plek voor ontmoeting en verbinding waar mooie momenten worden gecreëerd en beleefd.

Onze werkwijze

Van idee tot uitvoering, we gaan steeds op nauwkeurige wijze te werk om van jouw business event een groot succes te maken. Daarom doorlopen we steevast deze stappen ter voorbereiding van de grote dag.
  • 1
    Intakegesprek

    Samen gaan we op zoek naar de juiste toon en smaakmakers voor jouw professionele plannen. In een intakegesprek luisteren we naar jouw ideeën en gaan daar vervolgens mee aan de slag.

  • 2
    Creatief voorstel

    Op basis van jouw noden en behoeften werken we een creatief, haalbaar, zot of budgetvriendelijk voorstel uit. Wat het ook is, dankzij onze jarenlange ervaring weten we van elk business event een onvergetelijk iets te maken.

  • 3
    Backtiming

    Een droom zonder een plan is slechts een wens. Daarom maken wij een punt van een goede planning. Zodra de dag dichterbij komt, is het zaak om vinger aan de pols te houden aan de hand van een strakke planning. Bij ons ben je in goede handen.

  • 4
    Plannen waarmaken

    De dag van het event is het alle hens on dek om de plannen in realiteit om te zetten. Iedereen in de startblokken en handen uit de mouwen. We stellen alles in het werk om jou en je team een onvergetelijke ervaring te bezorgen.

“We zochten een locatie met centrale, groene ligging in Oost-Vlaanderen om een seminarie te organiseren. We werden getipt om te informeren bij Publiek Authentiek. Deze eventlocatie heeft zijn naam alvast niet gestolen. Wat een prachtige, intieme locatie in het groen die tegelijkertijd toch heel vlot bereikbaar is. De gastvrouw Els is duidelijk niet aan haar proefstuk toe. We voelden ons in de watten gelegd en komen zeker terug!”

 

– Hannah Van Hoorick, Co-founder Kamping Kantoor

Zin in een authentieke beleving voor en mét jouw bedrijf?

Contacteer ons

Tips voor een geslaagd bedrijfsfeest

Bedrijfsfeesten vragen de nodige planning en creativiteit. In tegenstelling tot familiefeesten, babyborrels of huwelijken, waar een informele sfeer hangt, kunnen bedrijfsfeesten iets formeler zijn. Maar dat betekent niet dat bedrijfsfeesten saai hoeven te zijn. Integendeel. Op een geslaagd bedrijfsfeest leren werknemers elkaar beter kennen, wat daarna resulteert in een betere werkomgeving.

Idee: zorg voor een thema

Een leuk idee is om het bedrijfsfeest in een bepaald thema te organiseren. Vraag bijvoorbeeld iedereen om in zwart-wit te komen, of organiseer een bedrijfsfeest in Hawaii-sfeer. De mogelijkheden zijn eindeloos. Je vindt gegarandeerd een thema dat bij je bedrijf past.

Betrek je team bij het organiseren

Organiseer je een bedrijfsfeest, dan is het een goed idee om de werknemers bij de organisatie te betrekken. Peil naar de ideeën van de werknemers over hoe het feest er zou moeten uitzien. Zo weet je wat je gasten precies verwachten en je zal ongetwijfeld enkele leuke ideetjes opdoen. Hoe meer de werknemers zich betrokken voelen, hoe beter het bedrijfsfeest zal zijn. Heeft iemand een tip voor een leuke catering? Of heeft iemand een topidee voor een thema?