Op zoek naar de ideale locatie voor een vip-event?

Vip staat voor Very Important Person en het is dan ook van groot belang dat die vip goed in de watten gelegd wordt. Dat kan niet op elke plek. Wie een vip-event organiseert, moet eerst en vooral een goede locatie vinden. Maar wat onderscheidt de ene feestzaal van de andere eventlocatie?

Een vip-event moet klasse uitstralen. Bij Publiek Authentiek staan we bekend om de warme, informele sfeer. Onze historische locatie draagt bij tot het luxueuze gevoel. Eeuwenlang was onze eventlocatie namelijk verbonden met de Sint-Pietersabdij en later aan het kasteel della Faille. Het burgerhuis “De Torre”werd uitstekend bewaard in 17e-eeuwse, originele staat. Aanpalend aan het historische pand vind je onze hedendaagse eventlocatie voor jouw vip-event.

Daar bieden we alle comfort en moderne snufjes nodig voor een geslaagd evenement. Een mooi contrast met de historische toren ernaast. Geen betere plek om een hoogstaand vip-event te organiseren dus.

2 ruimtes van 160 m² en 70 m², samenvoegbaar
Capaciteit tot 200 personen
Gratis Wifi
Airconditioning
Professionele prestaties (beamer, flipchart, whiteboard, microfoon)
State of the art audio & video

Mogelijke opstellingen

Zaal Publiek ( 160 m² )

Tafelopstellingen Feestzaal

Zaal Authentiek ( 70 m² )

Tafelopstellingen Kleine zaal

Zin in een authentieke beleving voor en mét jouw bedrijf?

Contacteer ons

Onze troeven voor jouw VIP-event

1. Locatie voor vip-event met opties

Een goede locatie voor een vip-evenement biedt vooral mogelijkheden. Wie vips uitnodigt, wil dat die belangrijke gasten zich niet opgesloten voelen in een en dezelfde ruimte. Een vip-event is veelzijdig. Belangrijke gasten moeten zich op jouw vip-event ook belangrijk voelen.

Bij Publiek Authentiek kunnen we uitpakken met een uitgebreid gamma aan mogelijkheden. Onze charmante eventlocatie heeft een grote tuin waar een deel van je vip-event georganiseerd kan worden. Bovendien is de feestzaal zelf veelzijdig. Er zijn tal van opstellingen mogelijk. Wens je een vip-event met een podium en verschillende tafels? Of net één lange tafel? Of wil je de ruimte in twee opdelen? Het kan allemaal. We luisteren naar je plannen en wensen en stemmen onze zaal daarop af.

2. Onze locatie voor jouw VIP-evenement is makkelijk bereikbaar

Elk evenement moet goed bereikbaar zijn en dat geldt zeker voor een VIP-event. Je wil natuurlijk niet dat je VIP-gasten veel tijd verliezen om jouw event te bereiken. Bij Publiek Authentiek kunnen we uitpakken met een uitstekende locatie. Je vindt onze VIP-locatie vlakbij de E40, de E17 en langs de Gentse R4, op een korte afstand van het stadscentrum Gent. Zo kunnen gasten uit alle windstreken zich snel naar het event verplaatsen.

3. Kies je voor een VIP-only event of zoek je een locatie voor een evenement met een VIP-afdeling?

Het ene vip-event is ook het andere niet. We kunnen zowel vip-only events als events met een vip-gedeelte organiseren. Bij vip-only events wordt er geen onderscheid gemaakt tussen de verschillende gasten. Iedereen krijgt dezelfde vip-behandeling. Wil je een gewoon event organiseren, maar een aparte vip-sectie voorzien? Dan brengen we dat graag voor elkaar.

Maar hoe ziet dat er dan uit, een vip-event? Vips hebben grote verwachtingen. Ze werden ofwel als vip uitgenodigd of hebben een aardige som neergeteld om naar jouw vip-event te komen. Ze moeten dan ook in de watten gelegd worden. Voor vips kunnen we de beste parkeerplekken reserveren. We kunnen voor vips ook een aparte ruimte voorzien waar ze kunnen eten, drinken en natuurlijk netwerken. Organiseer je een lezing, dan is het natuurlijk een goed idee om de vips vooraan plaats te laten nemen. Het belangrijkst is dat de gasten zich welkom voelen. Vips moeten zich vips voelen. Dat betekent comfort, hospitality en extra’s.

Werk je met een vip-afdeling binnenin het event? Dan is het ook gangbaar om een apart aanvangstuur te voorzien. Doorgaans zijn de vips de eerste gasten die aankomen op het vip-event.

Publiek Authentiek feestlocatie

Maak kennis met Els

Gastvrouw met tonnen internationale ervaring
Els Vanlooy Publiek Authentiek

Els Vanlooy
Gastvrouw

Jarenlang genoot ik van een leuke job in de reissector. Mooie reizen op maat organiseren naar prachtige bestemmingen, zelf reizen naar de verste uiteinden van de wereld, interessante mensen ontmoeten en begeesterende momenten beleven.

Toch wist ik onbewust dat ik nog meer wou doen met dat ‘creëren van mooie momenten’. Met de komst van een kind diende een ommezwaai op professioneel vlak zich aan.

Toen burgerhuis “De Torre” op ons pad kwam, vielen alle puzzelstukken dan ook in mekaar. Mijn tweede kindje oftewel Publiek authentiek was geboren. Een plek voor ontmoeting en verbinding waar mooie momenten worden gecreëerd en beleefd.

Onze werkwijze

Van idee tot uitvoering, we gaan steeds op nauwkeurige wijze te werk om van jouw business event een groot succes te maken. Daarom doorlopen we steevast deze stappen ter voorbereiding van de grote dag.
  • 1
    Intakegesprek

    Samen gaan we op zoek naar de juiste toon en smaakmakers voor jouw professionele plannen. In een intakegesprek luisteren we naar jouw ideeën en gaan daar vervolgens mee aan de slag.

  • 2
    Creatief voorstel

    Op basis van jouw noden en behoeften werken we een creatief, haalbaar, zot of budgetvriendelijk voorstel uit. Wat het ook is, dankzij onze jarenlange ervaring weten we van elk business event een onvergetelijk iets te maken.

  • 3
    Backtiming

    Een droom zonder een plan is slechts een wens. Daarom maken wij een punt van een goede planning. Zodra de dag dichterbij komt, is het zaak om vinger aan de pols te houden aan de hand van een strakke planning. Bij ons ben je in goede handen.

  • 4
    Plannen waarmaken

    De dag van het event is het alle hens on dek om de plannen in realiteit om te zetten. Iedereen in de startblokken en handen uit de mouwen. We stellen alles in het werk om jou en je team een onvergetelijke ervaring te bezorgen.

“We zochten een locatie met centrale, groene ligging in Oost-Vlaanderen om een seminarie te organiseren. We werden getipt om te informeren bij Publiek Authentiek. Deze eventlocatie heeft zijn naam alvast niet gestolen. Wat een prachtige, intieme locatie in het groen die tegelijkertijd toch heel vlot bereikbaar is. De gastvrouw Els is duidelijk niet aan haar proefstuk toe. We voelden ons in de watten gelegd en komen zeker terug!”

 

– Hannah Van Hoorick, Co-founder Kamping Kantoor

Zin in een authentieke beleving voor en mét jouw bedrijf?

Contacteer ons

Tips voor een geslaagde locatie voor een VIP-evenement

Bij Publiek Authentiek hebben we ervaring met het organiseren van vip-evenementen. We geven je daarom graag nog wat tips.

Op vip-events komen vooraanstaande gasten met elkaar in contact. Het is vaak ook de reden waarom een vip-event georganiseerd wordt. Het is de beste manier voor professionals om in contact te komen met andere professionals uit hun domein. Een vip-event moet daarop inspelen. Voorzie plaatsen waar iedereen op een informele manier met elkaar in contact kan komen. Dat kan door de tafelschikking, maar ook door verschillende bars te voorzien. Daar kan iedereen op een natuurlijke manier met elkaar in contact komen.

De catering is ook van groot belang. Het is een van de belangrijkste zaken om een vip-event van een gewoon event te onderscheiden. De geserveerde maaltijden, dranken en snacks moeten van hoge kwaliteit zijn en er moet aandacht zijn voor details. Bij een vip-arrangement komt extra luxe kijken. Je kiest natuurlijk zelf hoe uitgebreid je de catering maakt en hoe die er precies uitziet. We kunnen je de juiste contacten bezorgen.

Organiseer je het vip-event als bedrijf, dan tippen we je een goodiebag. Voorzie als aandenken aan het vip-event een verzameling geschenken. Die goodiebag omvat doorgaans leuke attributen zoals een mok of balpen met het logo van je bedrijf, maar ook kortingsbonnen of zelfs geschenkbonnen. Personaliseer de goodiebag zodat de gasten jouw bedrijf niet snel vergeten.

Ook activiteiten zijn een aanrader. Organiseer een mastermind-sessie waarbij iedereen ideeën kan uitwisselen. Of nodig een andere expert als gastspreker uit, organiseer een paneldiscussie of een voorstelling van een nieuwe ontwikkeling binnenin het domein van jouw vip-gasten.