Locatie voor een symposium? Die vind je bij Publiek Authentiek

Bij het organiseren van een symposium is de keuze van de locatie een cruciale factor die het succes van het evenement in grote mate kan beïnvloeden. De genodigden moeten het symposium namelijk vlot kunnen bereiken, er moet moderne technologie aanwezig zijn en alle genodigden moeten een plaatsje kunnen krijgen.

Publiek Authentiek staat bekend om zijn veelzijdige en inspirerende evenementenlocatie, die perfect geschikt is voor symposia van verschillende omvangen.

2 ruimtes van 160 m² en 70 m², samenvoegbaar
Capaciteit tot 200 personen
Gratis Wifi
Airconditioning
Professionele prestaties (beamer, flipchart, whiteboard, microfoon)
State of the art audio & video

Een unieke setting voor jouw symposium

Publiek Authentiek is gevestigd op een historisch domein met als blikvanger het 17e-eeuwse burgerhuis De Torre. Maar dat betekent niet dat je symposium in een gedateerde zaal zal plaatsvinden. Die historische sfeer wordt gecombineerd met alle moderne faciliteiten.

Onze ruime feestzaal biedt plaats aan maximaal 200 gasten en kan flexibel worden ingericht en aangepast aan de behoeften van jouw evenement. Bovendien beschikken we over een prachtige tuin die mogelijkheden biedt voor buitenactiviteiten en informele gesprekken of om gewoon even een frisse neus te halen.

De juiste indeling voor een symposium

Of je nu een kleinschalig symposium organiseert met interactieve workshops en breakout-sessies, of een grootschalig evenement met meerdere sprekers en parallelle programma’s, bij Publiek Authentiek passen we de ruimte aan jouw specifieke wensen en behoeften aan.

Onze ruime feestzaal kan op verschillende manieren ingedeeld worden. Je kan kiezen voor de klassieke indeling met een spreekpodium en rijen stoelen of een moderne aanpak hanteren en voor iets interactievere opstellingen kiezen. Zo kan je interessante discussies en brainstorming in de hand werken. Ons ervaren team staat klaar om de ruimte naar jouw behoeften te configureren en te voorzien van alle benodigde technische faciliteiten.

foto intentif 2

Mogelijke opstellingen

Zaal Publiek ( 160 m² )

feestzaal opstelling

Zaal Authentiek ( 70 m² )

business opstelling

Zin in een authentieke beleving voor en mét jouw bedrijf?

Contacteer ons

Onze troeven voor symposia

Belangrijk: alle technologie aanwezig

Een succesvol symposium vereist moderne audiovisuele apparatuur en technologische ondersteuning om presentaties soepel te laten verlopen en interactieve sessies te faciliteren. Bij Publiek Authentiek bieden we state-of-the-art voorzieningen, waaronder draadloze internettoegang, de nieuwste geluidsinstallaties, projectieschermen en streamingmogelijkheden voor hybride evenementen. Onze locatie is uitgerust met alles wat je nodig hebt voor interactieve lezingen, boeiende presentaties en workshops. Zo maak je van jouw symposium een memorabel evenement. Ons professionele team zorgt ervoor dat alle technologische aspecten van jouw symposium vlekkeloos zullen verlopen.

Authenticiteit original
business events in publiek authentiek 12

Catering op maat

Om jouw symposium compleet te maken, is catering natuurlijk van groot belang. Wetenschappelijke discussies en presentaties vragen om de nodige ontspanning en geen betere manier om na een presentatie ideeën uit te wisselen met een hapje en een drankje. Zo biedt je ook een informele setting waarbij de genodigden op een andere manier kennis met elkaar kunnen maken.

Op zoek naar cateraars? We spelen je graag enkele contacten door die hun diensten bewezen hebben. Of je nu een vrolijke bar, een foodtruck, een lichte lunch of een hartig diner zoekt, we weten bij wie je kan aankloppen.

Vlot bereikbaar

Publiek Authentiek is strategisch gelegen nabij de E17, E40 en Gentse ring R4, waardoor onze locatie gemakkelijk bereikbaar is met zowel de auto als het openbaar vervoer. Dat is essentieel om te verzekeren dat iedereen het symposium ook effectief kan bijwonen. We bevinden ons op een boogscheut van hartje Gent, dat opent eveneens de deuren indien je symposium met onderzoekers van de UGent samenwerkt.

Toplocatie
OverOndernemers 18 10 32 scaled

Tips voor een geslaagd symposium

Om jou te helpen bij het organiseren van een succesvol symposium, delen we graag enkele handige tips:

  1. Begin ruim van tevoren met de planning en organisatie van jouw symposium. Zorg ervoor dat je voldoende tijd hebt om alle aspecten van het evenement te regelen, inclusief de locatie, sprekers, programma, marketing en registratie.
  2. Kies zorgvuldig sprekers en workshopfacilitators die goed passen bij het thema en de doelstellingen van jouw symposium. Stuur de uitnodigingen ook ruim op tijd.
  3. Zorg voor een evenwichtige mix van presentaties, workshops en netwerkmogelijkheden om de deelnemers een gevarieerd en boeiend programma te bieden.
  4. Vergeet niet om voldoende pauzes in te plannen tijdens het symposium, zodat de deelnemers de kans krijgen om te netwerken, te ontspannen en even op adem te komen.
  5. Maak gebruik van de technologische mogelijkheden die Publiek Authentiek biedt om jouw symposium een hedendaags karakter te geven.

Maak kennis met Els

Gastvrouw met tonnen internationale ervaring
Els Vanlooy

Els Vanlooy
Gastvrouw

Jarenlang genoot ik van een leuke job in de reissector. Mooie reizen op maat organiseren naar prachtige bestemmingen, zelf reizen naar de verste uiteinden van de wereld, interessante mensen ontmoeten en begeesterende momenten beleven.

Toch wist ik onbewust dat ik nog meer wou doen met dat ‘creëren van mooie momenten’. Met de komst van een kind diende een ommezwaai op professioneel vlak zich aan.

Toen burgerhuis “De Torre” op ons pad kwam, vielen alle puzzelstukken dan ook in mekaar. Mijn tweede kindje oftewel Publiek authentiek was geboren. Een plek voor ontmoeting en verbinding waar mooie momenten worden gecreëerd en beleefd.

Onze werkwijze

Van idee tot uitvoering, we gaan steeds op nauwkeurige wijze te werk om van jouw business event een groot succes te maken. Daarom doorlopen we steevast deze stappen ter voorbereiding van de grote dag.
  • 1
    Intakegesprek

    Samen gaan we op zoek naar de juiste toon en smaakmakers voor jouw professionele plannen. In een intakegesprek luisteren we naar jouw ideeën en gaan daar vervolgens mee aan de slag.

  • 2
    Creatief voorstel

    Op basis van jouw noden en behoeften werken we een creatief, haalbaar, zot of budgetvriendelijk voorstel uit. Wat het ook is, dankzij onze jarenlange ervaring weten we van elk business event een onvergetelijk iets te maken.

  • 3
    Backtiming

    Een droom zonder een plan is slechts een wens. Daarom maken wij een punt van een goede planning. Zodra de dag dichterbij komt, is het zaak om vinger aan de pols te houden aan de hand van een strakke planning. Bij ons ben je in goede handen.

  • 4
    Plannen waarmaken

    De dag van het event is het alle hens on dek om de plannen in realiteit om te zetten. Iedereen in de startblokken en handen uit de mouwen. We stellen alles in het werk om jou en je team een onvergetelijke ervaring te bezorgen.

“We zochten een locatie met centrale, groene ligging in Oost-Vlaanderen om een seminarie te organiseren. We werden getipt om te informeren bij Publiek Authentiek. Deze eventlocatie heeft zijn naam alvast niet gestolen. Wat een prachtige, intieme locatie in het groen die tegelijkertijd toch heel vlot bereikbaar is. De gastvrouw Els is duidelijk niet aan haar proefstuk toe. We voelden ons in de watten gelegd en komen zeker terug!”

 

– Hannah Van Hoorick, Co-founder Kamping Kantoor

Zin in een authentieke beleving voor en mét jouw bedrijf?

Contacteer ons