De perfecte locatie voor een congres? Die vind je bij Publiek Authentiek
Het organiseren van een congres is een complexe taak. Het vereist niet alleen zorgvuldige planning en een boeiend programma, maar ook de juiste locatie om ervoor te zorgen dat het evenement vlot verloopt. Bij Publiek Authentiek begrijpen we het belang van een inspirerende omgeving voor zakelijke bijeenkomsten en bieden we de perfecte setting voor jouw congres.
Een goede locatie voor een congres is karaktervol
Bij Publiek Authentiek geloven we in de kracht van sfeer. Onze locatie is doordrenkt van karakter en biedt een inspirerende omgeving die de creativiteit en productiviteit van je congresdeelnemers zal stimuleren. Onze moderne congreslocatie ligt vlaak tegen een 17e-eeuws gebouw.
Die historische architectuur creëert een inspirerende omgeving die de deelnemers uitnodigt om ideeën uit te wisselen en nieuwe inzichten op te doen. De combinatie van oud en nieuw zorgt voor een unieke sfeer die een blijvende indruk zal maken op je gasten.
Flexibele opstelling voor je congres
We weten dat elk congres anders is. Een kleinschalig congres met één sprekersruimte of een grootschalig evenement met meerdere panels, er is heel wat mogelijk.
Onze evenementlocatie biedt flexibele opstellingen die aan al je behoeften kunnen voldoen. We kunnen onze zaal op verschillende manieren opdelen en inrichten om aan jouw specifieke wensen en vereisten te voldoen.
Of je nu behoefte hebt aan een ruime conferentiezaal voor langere infosessies, breakout-ruimtes voor workshops, of een elegant atrium voor netwerkmogelijkheden, wij krijgen de klus geklaard.
Mogelijke opstellingen
Zaal Publiek ( 160 m² )
Zaal Authentiek ( 70 m² )
Onze troeven voor jouw congres
Een feilloos verloop van je congres
Zakelijke evenementen gaan gepaard met presentaties en daarvoor moeten de nodige voorzieningen aanwezig zijn. We hebben bij Publiek Authentiek het nodige materiaal om jouw congres leven in te roepen. Onze zalen kunnen worden uitgerust met audiovisuele apparatuur, waaronder projectoren, schermen, geluidssystemen en draadloze microfoons. Zo kan het congres probleemloos plaatsvinden.
Geen congres zonder catering
Een congresdag kan intensief zijn, en goed eten is essentieel om de energie van de deelnemers op peil te houden. En ook om de sfeer erin te houden. Met een glaasje in de hand is het nu eenmaal gemakkelijker om connecties te maken. Of je nu kiest voor een koffiepauze met heerlijke hapjes, een uitgebreid lunchbuffet of een kwaliteitsdiner wil voorzien, we brengen je graag in contact met cateraars.
We kunnen je de gegevens van enkele uitstekende cateringbedrijven doorspelen die je niet zullen teleurstellen. Natuurlijk kan je ook zelf je cateraar of foodtruck aanleveren, maar we staan wel graag in nauw contact met de catering om een vlekkeloze organisatie te kunnen garanderen.
Jouw congres moet vlot bereikbaar zijn
Elk evenement moet goed bereikbaar zijn en dat geldt zeker voor een congres. Je wil natuurlijk niet dat je genodigden of sprekers veel tijd verliezen om jouw event te bereiken. Bij Publiek Authentiek kunnen we uitpakken met een uitstekende locatie. Je vindt onze congreslocatie vlakbij de E40, de E17 en langs de Gentse R4, op een korte afstand van het stadscentrum Gent. Zo kunnen gasten uit alle windstreken zich snel naar het event verplaatsen.
Organisatie met oog voor details
Het succes van je congres hangt af van nauwkeurige planning en coördinatie. Ons ervaren team staat klaar om je te ondersteunen bij de organisatie van elk aspect van je evenement, van logistiek en catering tot registratie en gastvrijheid. We begrijpen dat elk congres uniek is, en daarom bieden we maatwerkondersteuning om ervoor te zorgen dat jouw visie wordt gerealiseerd. Samen zorgen we ervoor dat elke detail zorgvuldig wordt behandeld en dat je congres er precies zo uitziet zoals je gewild had.
Maak kennis met Els
Gastvrouw met tonnen internationale ervaring
Els Vanlooy
Gastvrouw
Jarenlang genoot ik van een leuke job in de reissector. Mooie reizen op maat organiseren naar prachtige bestemmingen, zelf reizen naar de verste uiteinden van de wereld, interessante mensen ontmoeten en begeesterende momenten beleven.
Toch wist ik onbewust dat ik nog meer wou doen met dat ‘creëren van mooie momenten’. Met de komst van een kind diende een ommezwaai op professioneel vlak zich aan.
Toen burgerhuis “De Torre” op ons pad kwam, vielen alle puzzelstukken dan ook in mekaar. Mijn tweede kindje oftewel Publiek authentiek was geboren. Een plek voor ontmoeting en verbinding waar mooie momenten worden gecreëerd en beleefd.
Onze werkwijze
Van idee tot uitvoering, we gaan steeds op nauwkeurige wijze te werk om van jouw business event een groot succes te maken. Daarom doorlopen we steevast deze stappen ter voorbereiding van de grote dag.
- 1
Intakegesprek
Samen gaan we op zoek naar de juiste toon en smaakmakers voor jouw professionele plannen. In een intakegesprek luisteren we naar jouw ideeën en gaan daar vervolgens mee aan de slag.
- 2
Creatief voorstel
Op basis van jouw noden en behoeften werken we een creatief, haalbaar, zot of budgetvriendelijk voorstel uit. Wat het ook is, dankzij onze jarenlange ervaring weten we van elk business event een onvergetelijk iets te maken.
- 3
Backtiming
Een droom zonder een plan is slechts een wens. Daarom maken wij een punt van een goede planning. Zodra de dag dichterbij komt, is het zaak om vinger aan de pols te houden aan de hand van een strakke planning. Bij ons ben je in goede handen.
- 4
Plannen waarmaken
De dag van het event is het alle hens on dek om de plannen in realiteit om te zetten. Iedereen in de startblokken en handen uit de mouwen. We stellen alles in het werk om jou en je team een onvergetelijke ervaring te bezorgen.
“We zochten een locatie met centrale, groene ligging in Oost-Vlaanderen om een seminarie te organiseren. We werden getipt om te informeren bij Publiek Authentiek. Deze eventlocatie heeft zijn naam alvast niet gestolen. Wat een prachtige, intieme locatie in het groen die tegelijkertijd toch heel vlot bereikbaar is. De gastvrouw Els is duidelijk niet aan haar proefstuk toe. We voelden ons in de watten gelegd en komen zeker terug!”
– Hannah Van Hoorick, Co-founder Kamping Kantoor