Op zoek naar de ideale locatie voor een award show?

Het organiseren van een award show is een hele onderneming. De show moet niet alleen vlekkeloos georganiseerd worden, de locatie moet ook goed zitten. Een goed gekozen locatie kan een award show transformeren van een eenvoudige ceremonie tot een onvergetelijk evenement.

Bij Publiek Authentiek bieden we een unieke combinatie van historische charme en moderne faciliteiten, waardoor we de perfecte locatie zijn voor jouw award show.

2 ruimtes van 160 m² en 70 m², samenvoegbaar
Capaciteit tot 200 personen
Gratis Wifi
Airconditioning
Professionele prestaties (beamer, flipchart, whiteboard, microfoon)
State of the art audio & video

Mogelijke opstellingen

Zaal Publiek ( 160 m² )

feestzaal opstelling

Zaal Authentiek ( 70 m² )

business opstelling

Zin in een authentieke beleving voor en mét jouw bedrijf?

Contacteer ons

Publiek Authentiek: de perfecte locatie voor jouw award show

1. Historische charme en moderne faciliteiten

Publiek Authentiek is gevestigd op een historisch domein, met als blikvanger het 17e-eeuwse burgerhuis De Torre. Deze historische setting biedt een unieke en stijlvolle ambiance die perfect is voor een award show. Je voegt meteen een tikje glamour toe aan de gehele ervaring en de genodigden en genomineerden zullen ongetwijfeld onder de indruk zijn. Awards vragen nu eenmaal om een feestelijke omgeving.

Authenticiteit original
foto intentif 4

2. Moderne faciliteiten

Een award show is een dynamisch gegeven. Er is doorgaans een presentator, verschillende prijzen worden uitgereikt en heel wat gasten moeten makkelijk het podium kunnen bereiken. Dat vereist de nodige organisatie, maar ook heel wat high-tech. De belichting, het geluid en eventuele schermen moeten perfect geïnstalleerd zijn en tot het hoogste niveau behoren. Bij Publiek Authentiek zijn we trots op onze state-of-the-art voorzieningen.

Onze geluidsinstallatie is professioneel en van de hoogste kwaliteit en we hebben ook alle technologie om een interessante presentatie in elkaar te puzzelen. Zo beleven je gasten een award show die zelf een award verdient.

3. Flexibele en ruime zaal

Onze feestzaal kan flexibel worden ingericht naar de behoeften van jouw award show. Of je nu kiest voor een traditionele theateropstelling of een meer informele setting met ronde tafels, wij kunnen de ruimte aanpassen aan jouw wensen. Met een capaciteit van maximaal 200 gasten bieden we voldoende ruimte voor zowel kleine als grote evenementen.

Toplocatie
Publiek Authentiek receptie

4. Uitstekende bereikbaarheid

Publiek Authentiek is gunstig gelegen nabij de E17, E40 en de Gentse ring R4, waardoor het gemakkelijk bereikbaar is met zowel de auto als het openbaar vervoer. Dat betekent dat je gasten probleemloos naar de award show kunnen komen. Er is ook voldoende parkeergelegenheid.

Maak kennis met Els

Gastvrouw met tonnen internationale ervaring
Els Vanlooy

Els Vanlooy
Gastvrouw

Jarenlang genoot ik van een leuke job in de reissector. Mooie reizen op maat organiseren naar prachtige bestemmingen, zelf reizen naar de verste uiteinden van de wereld, interessante mensen ontmoeten en begeesterende momenten beleven.

Toch wist ik onbewust dat ik nog meer wou doen met dat ‘creëren van mooie momenten’. Met de komst van een kind diende een ommezwaai op professioneel vlak zich aan.

Toen burgerhuis “De Torre” op ons pad kwam, vielen alle puzzelstukken dan ook in mekaar. Mijn tweede kindje oftewel Publiek authentiek was geboren. Een plek voor ontmoeting en verbinding waar mooie momenten worden gecreëerd en beleefd.

Onze werkwijze

Van idee tot uitvoering, we gaan steeds op nauwkeurige wijze te werk om van jouw business event een groot succes te maken. Daarom doorlopen we steevast deze stappen ter voorbereiding van de grote dag.
  • 1
    Intakegesprek

    Samen gaan we op zoek naar de juiste toon en smaakmakers voor jouw professionele plannen. In een intakegesprek luisteren we naar jouw ideeën en gaan daar vervolgens mee aan de slag.

  • 2
    Creatief voorstel

    Op basis van jouw noden en behoeften werken we een creatief, haalbaar, zot of budgetvriendelijk voorstel uit. Wat het ook is, dankzij onze jarenlange ervaring weten we van elk business event een onvergetelijk iets te maken.

  • 3
    Backtiming

    Een droom zonder een plan is slechts een wens. Daarom maken wij een punt van een goede planning. Zodra de dag dichterbij komt, is het zaak om vinger aan de pols te houden aan de hand van een strakke planning. Bij ons ben je in goede handen.

  • 4
    Plannen waarmaken

    De dag van het event is het alle hens on dek om de plannen in realiteit om te zetten. Iedereen in de startblokken en handen uit de mouwen. We stellen alles in het werk om jou en je team een onvergetelijke ervaring te bezorgen.

“We zochten een locatie met centrale, groene ligging in Oost-Vlaanderen om een seminarie te organiseren. We werden getipt om te informeren bij Publiek Authentiek. Deze eventlocatie heeft zijn naam alvast niet gestolen. Wat een prachtige, intieme locatie in het groen die tegelijkertijd toch heel vlot bereikbaar is. De gastvrouw Els is duidelijk niet aan haar proefstuk toe. We voelden ons in de watten gelegd en komen zeker terug!”

 

– Hannah Van Hoorick, Co-founder Kamping Kantoor

Zin in een authentieke beleving voor en mét jouw bedrijf?

Contacteer ons

We helpen je met catering

Geen award show zonder hapje en drankje. Catering speelt een belangrijke rol in de algehele ervaring van de gasten. Bij een award show is het belangrijk om te zorgen voor verfrissingen en eventueel zelfs een diner. Publiek Authentiek kan verschillende cateraars aanbevelen die aan jouw specifieke wensen kunnen voldoen, van lichte hapjes tot uitgebreide diners of originele cocktails. Catering is ook de ideale manier om informele gesprekken en networking tussen de gasten en genomineerden te stimuleren.

Een professionele planning

Bij Publiek Authentiek zijn we niet aan ons proefstuk toe. Samen met de organisatoren van jouw award show leiden we het hele evenement in goede banen. Een succesvolle award show vereist namelijk een gedetailleerde planning en coördinatie. Daarom hebben we graag een rechtstreekse lijn met de organisatoren om de praktische kant van de zaken te bespreken. Zo voorkomen we dat er dingen fout lopen op de grote avond.